Nowość! Przelewy BLIK na telefon!

Z przyjemnością informujemy, że aplikacja mobilna Banku została wzbogacona o nową funkcjonalność natychmiastowych przelewów BLIK na telefon.

Dzięki nowej funkcjonalności zyskujesz:

  • Bezpieczeństwo - Zlecaj przelewy szybko i bezpiecznie. Wybierz kontakt ze swojej książki w telefonie lub wpisz numer telefonu odbiorcy. Kontakty, do których można wysłać przelew na telefon są oznaczone logo BLIKA.
  • Szybkość - Przelew na telefon BLIK jest dostępny 24/7, a pieniądze docierają do odbiorcy błyskawicznie, niezależnie od banku, w którym ma konto.

  • Wygoda - Możesz rozliczyć się ze znajomymi za wspólną kolację, zrzucić na prezent lub oddać pożyczone wcześniej pieniądze. Każda z tych rzeczy zajmie Ci dosłownie chwilę.

Jak aktywować nową funkcjonalność?

Aby korzystać z nowej funkcjonalności należy:

  1. Zalogować się w aplikacji mobilnej Banku.
  2. W menu dolnym wybrać ikonkę "więcej" a następnie "Ustawienia"/ "BLIK - zarządzaj ustawieniami BLIK"/ "Przelewy na telefon BLIK"
  3. Podać numer telefonu powiązany z BLIK (domyślnie jest to numer powiązany z urządzeniem/ smartfonem) i zaakceptować zgody.

Po wykonaniu w/w kroków i powrocie na start w aplikacji mobilnej, pojawi się nowa ikonka (przycisk) - "Przelew na telefon".

Wykonując przelew na telefon odbiorcy, musisz podać nr telefonu odbiorcy skojarzony z jego kontem BLIK. Jerzeli skorzystasz z listy kontaktów posiadanych na urządzeniu mobilnym, numery telefonów powiązane z usługa BLIK będa posiadały logo BLIK.

Jeśli nie posiadasz jeszcze Aplikacji mobilnej, dowiedz się więcej co trzeba zrobić, alby z niej korzystać tutaj >>