EBANKNET

  • Usługa Bankowości Internetowej eBankNet umożliwia dostęp do rachunków za pośrednictwem Internetu przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Bank oferuje usługę w szczególności dla:

    • Klientów indywidualnych posiadających w Banku rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy
    • RolnikówPrzedsiębiorców (Firm) posiadających w Banku rachunek bieżący.

    Korzystanie z Systemu eBankNet jest proste i bezpieczne. System ułatwia codzienne zarządzanie rachunkami bez wychodzenia z domu.

    Funkcjonalności Systemu eBankNet obejmują między innymi następujące możliwości:

    • monitorowanie aktualnych stanów sald rachunków i dostępnych środków,
    • wykonywanie zleceń płatniczych (przelewów), w tym tzw. szybkich płatności w systemie Express Elixir i Sorbnet,
    • dostęp do historii rachunków,
    • wydruk potwierdzeń zrealizowanych przelewów,
    • definiowanie i automatyczną realizację stałych zleceń,
    • zakładanie lokat (funkcja dostępna dla klientów indywidualnych)
    • znacząco niższe koszty obsługi.
    • dokonywanie szybkich płatności w sklepach internetowych za pośrednictwem usługi PayByNet
    • składanie wniosków w ramach programów rządowych 500+ i 300+

    Szczegółowy wykaz funkcji Systemu eBankNet dostępny jest tutaj »

    Prezentacja Systemu eBankNet

    Film prezentujący nowy system eBankNet na portalu YouTube - zobacz »

    Aktywacja dostępu do Systemu

    Aby uruchomić usługę eBankNet, wystarczy zgłosić się do Banku (pracownicy działu obsługi Klienta wskazani są w zakładce Kontakt) oraz zawrzeć z Bankiem właściwą umowę (o ile Klient nie posiada już zawaretj umowy ramowej prowadzenia rachunków bankowych) a następnie złożyć wniosek, którego wzór jest dostępny w placówkach Banku lub tutaj »

  • Aby użytkownik traktował bankowość elektroniczną jako bezpieczne narzędzie, powinien przestrzegać następujących zasad:

    1. Logując się do systemu eBankNet należy sprawdzić czy użytkownik znajduje się na właściwej stronie. Wszystkie operacje po zalogowaniu się na stronę https://ebank.bsmiedzyrzec.pl/ są automatycznie zabezpieczone protokołem SSL wykorzystującym klucz o długości 128 bitów. Uwidocznione jest to poprzez ukazanie się żółtej kłódki obok paska z adresem z prawej strony, co sygnalizuje, że strona jest szyfrowana i bezpieczna. Po dwukrotnym kliknięciu na kłódkę powinna pojawić się informacja, dla kogo został wystawiony certyfikat. Prawidłowa informacja to https://ebank.bsmiedzyrzec.pl/. Należy się także upewnić, czy w pasku adresowym przeglądarki w nazwie strony widnieje oznaczenie HTTPS. Jeśli przy logowaniu się do systemu nie widnieje oznaczenie kłódki oraz oznaczenia https prosimy o ich pilne zgłoszenie do banku na jeden z podanych numerów obsługi technicznej systemu.
    2. Nie należy podawać swojego hasła dostępu lub haseł jednorazowych poprzez pocztę elektroniczną. Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim nigdy nie wysyła e-maili wymagających podania danych osobowych Klientów lub też hasła dostępu, albo haseł jednorazowych. Nie wysyłane są również drogą e-mailową linki do stron banku oraz do usług bankowości elektronicznej eBankNet oraz wszelkich stron, gdzie rzekomo ma nastąpić weryfikacja czy aktualizacja danych Klientów. Bank nie przyjmuje również drogą e-mailową zlecenia wykonania transakcji finansowych. W przypadku pojawienia się takich przypadków prosimy o ich pilne zgłoszenie do banku na jeden z podanych numerów obsługi technicznej systemu.
    3. Nie należy podawać swojego hasła dostępu lub haseł jednorazowych osobom dzwoniącym i podającym się za pracownika banku.
    4. Natychmiast wykonać zablokowanie dostępu w przypadku zagubienia listy haseł jednorazowych. W każdej chwili można samemu usunąć za pomocą Internetu listę haseł jednorazowych w przypadku np. jej zaginięcia lub zniszczenia. Można także zablokować dostęp do swojego loginu poprzez zgłoszenie takiej informacji na jeden z podanych numerów obsługi technicznej systemu.
    5. Dla własnego bezpieczeństwa nigdy nie należy nosić zapisanego loginu z hasłem dostępu wraz z listą haseł jednorazowych. W przypadku nieautoryzowanego uzyskania nazwy loginu i hasła dostępu do systemu eBankNet osoba niepowołana nie jest w stanie wykonać jakichkolwiek transakcji finansowych bez użycia dodatkowego jednorazowego hasła uwierzytelniającego. Analogicznie w razie nieautoryzowanego uzyskania samej listy haseł jednorazowych osoba niepowołana nie jest w stanie wejść do systemu eBankNet bez znajomości loginu i hasła dostępu.
    6. Należy unikać logowania do systemu eBankNet z komputerów, do których nie ma się pełnego zaufania (np. w kawiarenkach internetowych).
    7. Należy dbać o zabezpieczenie komputera, z którego użytkownik loguje się do systemu tzn. instalować legalne oprogramowanie oraz na bieżąco wszystkie poprawki i uaktualnienia zalecane przez producenta oprogramowania.
    8. Wylogowanie się z systemu należy wykonywać poprzez funkcję "Wyloguj", a nie poprzez zamknięcie przeglądarki internetowej.
  • Centrala Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 22, 21-560 Międzyrzec Podlaski
    tel. (83) 371-42-58 wew. 24, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00

    Oddział Drelów
    Plac Bankowy 2, 21-570 Drelów
    tel. (83) 372-00-04, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00

    Oddział w Komarówce Podlaskiej
    ul. Ks. Rudnickiego 3, 21-311 Komarówka Podlaska
    tel. (83) 353-50-16, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00

    Oddział w Kąkolewnicy
    ul. Lubelska 6, 21-302 Kąkolewnica
    tel./faks (83) 372-27-73, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00

    Oddział w Konstantynowie
    ul. Janowska 27, 21-543 Konstantynów
    tel./faks (83) 341-50-15, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00