ECORPONET

  • eCorpoNet jest nowoczesnym systemem bankowości internetowej, ułatwiającym zarządzanie środkami finansowymi oraz rachunkami bankowymi. Dedykowany dla małych i średnich firm oraz jednostek samorządowych. Zaprojektowany jako uniwersalny system łączący cechy bankowości korporacyjnej typu home banking, zaimplementowanej w systemie HomeNet, oraz bankowości elektronicznej dedykowanej dla osób fizycznych, realizowanej w systemie eBankNet.

    Zalety systemu eCorpoNet:

    • generowanie wyciągów bankowych
    • eksport wyciągów bankowych do plików
    • możliwość importu przelewów
    • autoryzacja za pomocą listy haseł jednorazowych, haseł SMS, podpisu kwalifikowanego
    • dodawanie przelewów do koszyka zleceń
    • możliwość podpisu przelewów w różnych, określonych przez Klienta kombinacjach
    • definiowanie różnego poziomu dostępu do wybranych rachunków (na niektórych rachunkach można sprawdzać jedynie wartości sald, na innych historię operacji, a na pozostałych mieć pełne prawa, czyli możliwość wykonywania przelewów)
    • łatwość i przejrzystość w obsłudze interfejsu

    Dzięki nowym rozwiązaniom technologicznym opartym o Oracle Database 11g R2, Oracle Weblogic 11g R1, Oracle Linux 6, Oracle Exadata Database Machine oraz Oracle Exalogic Elastic Cloud systemu eCorpoNet od wersji 1.6 zapewnia:

    • swobodny i bezpieczny dostęp do rachunków firmy przy jednoczesnej gwarancji najwyższego poziomu bezpieczeństwa danych i zasobów finansowych Klientów Banku Spółdzielczego,
    • współpracę z systemami HomeNet oraz z eBankNet,
    • wymianę danych z EuroBankNet,
    • gwarancję najwyższej jakości bankowej obsługi Klienta,
    • platformę do najszybszych rozliczeń z partnerami biznesowymi - w trybie on-line, przez cały dzień roboczy,
    • dopasowanie systemu do procedur firmy i zachodzących w niej procesów.
  • Aby użytkownik traktował bankowość elektroniczną jako bezpieczne narzędzie, powinien przestrzegać następujących zasad:

    1. Logując się do systemu eCorpoNet należy sprawdzić czy użytkownik znajduje się na właściwej stronie. Wszystkie operacje po zalogowaniu się na stronę https://efirma.bsmiedzyrzec.pl są automatycznie zabezpieczone protokołem SSL wykorzystującym klucz o długości 128 bitów. Uwidocznione jest to poprzez ukazanie się żółtej kłódki obok paska z adresem z prawej strony, co sygnalizuje, że strona jest szyfrowana i bezpieczna. Po dwukrotnym kliknięciu na kłódkę powinna pojawić się informacja, dla kogo został wystawiony certyfikat. Prawidłowa informacja to https://efirma.bsmiedzyrzec.pl. Należy się także upewnić, czy w pasku adresowym przeglądarki w nazwie strony widnieje oznaczenie HTTPS. Jeśli przy logowaniu się do systemu nie widnieje oznaczenie kłódki oraz oznaczenia https prosimy o ich pilne zgłoszenie do banku na jeden z podanych numerów obsługi technicznej systemu.
    2. Nie należy podawać swojego hasła dostępu lub haseł jednorazowych poprzez pocztę elektroniczną. Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim nigdy nie wysyła e-maili wymagających podania danych osobowych Klientów lub też hasła dostępu, albo haseł jednorazowych. Nie wysyłane są również drogą e-mailową linki do stron banku oraz do usług bankowości elektronicznej eCorpoNet oraz wszelkich stron, gdzie rzekomo ma nastąpić weryfikacja czy aktualizacja danych Klientów. Bank nie przyjmuje również drogą e-mailową zlecenia wykonania transakcji finansowych. W przypadku pojawienia się takich przypadków prosimy o ich pilne zgłoszenie do banku na jeden z podanych numerów obsługi technicznej systemu.
    3. Nie należy podawać swojego hasła dostępu lub haseł jednorazowych osobom dzwoniącym i podającym się za pracownika banku.
    4. Natychmiast wykonać zablokowanie dostępu w przypadku zagubienia listy haseł jednorazowych. W każdej chwili można samemu usunąć za pomocą Internetu listę haseł jednorazowych w przypadku np. jej zaginięcia lub zniszczenia. Można także zablokować dostęp do swojego loginu poprzez zgłoszenie takiej informacji na jeden z podanych numerów obsługi technicznej systemu.
    5. Dla własnego bezpieczeństwa nigdy nie należy nosić zapisanego loginu z hasłem dostępu wraz z listą haseł jednorazowych. W przypadku nieautoryzowanego uzyskania nazwy loginu i hasła dostępu do systemu eCorpoNet osoba niepowołana nie jest w stanie wykonać jakichkolwiek transakcji finansowych bez użycia dodatkowego jednorazowego hasła uwierzytelniającego. Analogicznie w razie nieautoryzowanego uzyskania samej listy haseł jednorazowych osoba niepowołana nie jest w stanie wejść do systemu eCorpoNet bez znajomości loginu i hasła dostępu.
    6. Należy unikać logowania do systemu eCorpoNet z komputerów, do których nie ma się pełnego zaufania (np. w kawiarenkach internetowych).
    7. Należy dbać o zabezpieczenie komputera, z którego użytkownik loguje się do systemu tzn. instalować legalne oprogramowanie oraz na bieżąco wszystkie poprawki i uaktualnienia zalecane przez producenta oprogramowania.
    8. Wylogowanie się z systemu należy wykonywać poprzez funkcję "Wyloguj", a nie poprzez zamknięcie przeglądarki internetowej.
  • Centrala Międzyrzec Podlaski
    Pracownik obsługi Klienta: Anna Chomicka, Małgorzata Chmielewska
    ul. Warszawska 22, 21-560 Międzyrzec Podlaski
    tel. (83) 371-42-58 wew. 19, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00Oddział Drelów

    Pracownik

    obsługi Klienta: Jadwiga BieleckaPlac Bankowy 2, 21-570 Drelów


    tel. (83) 372-00-04, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    godziny obsługi Klienta: 7:45-14:30

    Oddział Komarówka Podlaska

    Pracownik

    obsługi Klienta: Grażyna Klimiukul. Ks. Rudnickiego 7, 21-311 Komarówka Podlaska


    tel. (83) 353-50-16, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    godziny obsługi Klienta: 7:30-14:30

    Oddział Kąkolewnica

    Pracownik

    obsługi Klienta: Dorota Gałeckaul. Lubelska 6, 21-302 Kąkolewnica


    tel./faks (83) 372-27-73, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    godziny obsługi Klienta: 7:30-14:30