USŁUGA SMS

  • Usluga SMS (powiadomienia SMS) - to wygodny sposób otrzymywania z Banku informacji w formie tekstowej dotyczących posiadanych rachunków w Banku za pośrednictwem telefonu komórkowego.

    Aby skorzystać z usługi SMS należy złożyć w Banku należy:

    • zawrzeć z bankiem umowę rachunku przewidującą możliwość korzystania z usługi SMS,
    • złożyc dyspozycję uaktywnienia usługi na formularzu udostępnionym w zakładce "przydatne dokumenty" ,
    • posiadać telefon komórkowy z aktywną kartą SIM wydaną przez operatora krajowego.

    W ramach usługi dostępne są:

    • informacje o wykonanych operacjach (transakcjach płatniczych) na rachunku bądź rachunkach,
    • informacje o stanie dostępnych środków na rachunku po każdorazowej zmianie salda lub na początku dnia roboczego,
    • informacje o wykonanych blokadach na rachunku (np. z tytułu nierozliczonych transakcji kartowych).
    1. W ramach usługi SMS Użytkownik ma możliwość otrzymywania następujących powiadomień dotyczących:
      • wykonanych operacji na rachunku;
      • stanu wolnych środków na rachunku;
      • dokonanych blokad środków na rachunku.
    2. Składając Dyspozycję aktywacji/zmiany Posiadacz rachunku ma możliwość określenia zakresu informacji otrzymywanych w powiadomieniu SMS poprzez:
      • wybór wszystkich lub wybranych typów operacji (np. tylko uznania, tylko obciążenia).
      • określenie częstotliwości informacji dotyczących stanu wolnych środków (na początek dnia roboczego lub/i po każdej zmianie salda rachunku).
      • wybór określonych rodzajów blokad na rachunku (np. tylko blokady z tytułu transakcji kartowych, itp.).
      • określenie minimalnej kwoty operacji/blokady (w celu ewentualnego wyeliminowania informacji dotyczących operacji/blokad niskokwotowych).
  • Centrala Międzyrzec Podlaski

    Pracownik obsługi Klienta: Bożena Matyjaszczyk, Anna Chomicka, Małgorzata Chmielewska
    ul. Warszawska 22, 21-560 Międzyrzec Podlaski
    tel. (83) 371-42-58 wew. 24 lub 19, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00

    Oddział Drelów

    Pracownik obsługi Klienta: Jadwiga Bielecka
    Plac Bankowy 2, 21-570 Drelów
    tel. (83) 372-00-33, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:45-14:30

    Oddział Komarówka Podlaska

    Pracownik obsługi Klienta: Grażyna Klimiuk
    ul. Ks. Rudnickiego 7, 21-311 Komarówka Podlaska
    tel. (83) 353-50-16, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-14:30

    Oddział Kąkolewnica

    Pracownik obsługi Klienta: Dorota Gałecka
    ul. Lubelska 6, 21-302 Kąkolewnica
    tel./faks (83) 372-27-73, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-14:30