VISA CLASSIC DEBETOWA

  • Dzięki karcie debetowej Visa Classic nie musisz już nosić ze sobą gotówki, a dostęp do swoich pieniędzy masz cały czas!

    Wybierając kartę debetową Visa Classic zyskujesz:

    • komfort - Klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku,
    • bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem,
    • szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek,
    • łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci ponad 4500 bankomatów bez prowizji (Banku, Zrzeszenia Banku BPS SA, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4You) - pełna lista darmowych bankomatów jest dostępna tutaj»,
    • możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat,
    • kontrolę nad wydatkami dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej,
    • możliwość dokonywania transakcji w Internecie,
    • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (w ramach maksymalnych limitów, których wysokość jest opublikowana tutaj») w placówkach Banku lub na portalu kartowym www.kartosfera.pl,
    • możliwość sprawdzenia stanu środków na rachunku w bankomacie (dotyczy bankomatów posiadających taką fukncjonalność),
    • możliwość zmiany kodu PIN w bankomacie świadczącym taką usługę.
  • W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie w Contact Center Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
    • telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
    • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

    W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

  • Centrala Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 22, 21-560 Międzyrzec Podlaski
    tel. (83) 371-42-58 wew. 24, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00

    Oddział Drelów
    Plac Bankowy 2, 21-570 Drelów
    tel. (83) 372-00-04, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00

    Oddział w Komarówce Podlaskiej
    ul. Ks. Rudnickiego 3, 21-311 Komarówka Podlaska
    tel. (83) 353-50-16, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00

    Oddział w Kąkolewnicy
    ul. Lubelska 6, 21-302 Kąkolewnica
    tel./faks (83) 372-27-73, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00

    Oddział w Konstantynowie
    ul. Janowska 27, 21-543 Konstantynów
    tel./faks (83) 341-50-15, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00