VISA CLASSIC "NIESPERSONALIZOWANA"

  • Kartę płatniczą "niespersonalizowaną" otrzymasz "od ręki" i nie musisz już nosić ze sobą gotówki, a dostęp do swoich pieniędzy masz cały czas!

    Wybierając Kartę płatniczą "niespersonalizowaną" zyskujesz: 

    • komfort - klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku,
    • bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem,
    • szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek,
    • łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci ponad 4700 bankomatów bez prowizji (Zrzeszenia Banku BPS SA, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4You),
    • możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat,
    • kontrolę nad wydatkami dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej,
    • możliwość dokonywania transakcji w internecie,
    • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty(maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 5 000 zł, maksymalny dzienny limit operacji płatniczych – 20 000 zł),
    • możliwość sprawdzenia stanu środków na rachunku w bankomacie,
    • możliwość zmiany kodu PIN w bankomacie świadczącym taką usługę.
  • W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie w Contact Center Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
    • telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
    • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

    W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

  • Centrala Międzyrzec Podlaski
    Pracownik obsługi Klienta: Bożena Matyjaszczyk, Grażyna Siejka
    ul. Warszawska 22, 21-560 Międzyrzec Podlaski
    tel. (83) 371-42-58 wew. 24, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00Oddział Drelów

     

    Pracownik

    obsługi Klienta: Stanisława Wakulak

    Plac Bankowy 2, 21-570 Drelów


    tel. (83) 372-00-04, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    godziny obsługi Klienta: 7:45-14:30

    Oddział Komarówka Podlaska

    Pracownik

    obsługi Klienta: Grażyna Klimiuk

    ul. Ks. Rudnickiego 3, 21-311 Komarówka Podlaska


    tel. (83) 353-50-16, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    godziny obsługi Klienta: 7:30-14:30

    Oddział Kąkolewnica

    Pracownik

    obsługi Klienta: Dorota Gałecka

    ul. Lubelska 6, 21-302 Kąkolewnica


    tel./faks (83) 372-27-73, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    godziny obsługi Klienta: 7:30-14:30