ZBLIŻENIOWA VISA PAYWAVE

  • Płać kartą zbliżeniową VISA payWave za zakupy do 100 zł – szybciej niż gotówką, bez użycia kodu PIN.

    Karta VISA payWave to wygodna i bezpieczna alternatywa dla gotówki. To połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.

    Karta zbliżeniowa VISA payWave to:

    • łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej,
    • bezpieczeństwo transakcji,
    • stały dostęp do swoich pieniędzy,
    • możliwość płatności w Internecie.

    Karta VISA payWave umożliwia Ci płatność zbliżeniową do kwoty 100 zł bez PIN. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł wymagają podania kodu PIN bądź autoryzacji podpisem. Limity karty:

    • maksymalny limit pojedynczej transakcji zbliżeniowej bez użycia kodu PIN  – 100 zł
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 5 000 zł
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 20 000 zł

    Zbliżeniowe karty VISA payWave są akceptowane w całej Polsce i na świecie. Aktualna lista partnerów akceptujących karty zbliżeniowe VISA znajduje się na stronie internetowej www.visa.pl

    Dodatkowo możesz dodać kartę do portfela mobilnego Google Pay, dzięki czemu będziesz mieć dostęp do płatności przy użyciu telefonu, bez konieczności noszenia ze sobą karty. Dowiedz się więcej o płatnościach Google Pay tutaj »

  • W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie w Contact Center Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
    • telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
    • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

    W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

  • Centrala Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 22, 21-560 Międzyrzec Podlaski
    tel. (83) 371-42-58 wew. 24, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00

    Oddział Drelów
    Plac Bankowy 2, 21-570 Drelów
    tel. (83) 372-00-04, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00

    Oddział w Komarówce Podlaskiej
    ul. Ks. Rudnickiego 3, 21-311 Komarówka Podlaska
    tel. (83) 353-50-16, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00

    Oddział w Kąkolewnicy
    ul. Lubelska 6, 21-302 Kąkolewnica
    tel./faks (83) 372-27-73, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00

    Oddział w Konstantynowie
    ul. Janowska 27, 21-543 Konstantynów
    tel./faks (83) 341-50-15, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny obsługi Klienta: 7:30-15:00