• Aktualności
  • Nowa funkcjonalność eBankNet umożliwiająca samodzielne blokowanie dostępu do konta

Nowa funkcjonalność eBankNet umożliwiająca samodzielne blokowanie dostępu do konta

05-11-2022

W związku z pojawiającymi się próbami wyłudzania danych dostępu do bankowości elektronicznej (np. przez osoby podające się za policjanta albo pracownika Banku), na stronie logowania do systemu eBankNet (patrz rys. poniżej) został udostępniony przycisk umożliwiający użytkownikowi samodzielne zablokowanie dostępu do bankowości internetowej i mobilnej (aplikacji mobilnej) nawet w przypadku utraty hasła.

blokada dostepu 2Formularz służy do samodzielnego zablokowania dostępu do Bankowości Elektronicznej w przypadku podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa dostępu do Twojego konta. Po podaniu prawidłowych danych zablokowane zostaną:

  • dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej,
  • możliwość wykonywania transakcji,
  • dostęp poprzez Bankowość Mobilną.

Wystarczy podać login i brakujące cyfry nr PESEL użytkownika.

Pomyślne zablokowanie dostępu potwierdzimy powiadomieniem SMS na twój numer telefonu.

Odblokowanie dostępu będzie możliwe po kontakcie z placówką Banku.

Zapoznaj się także z najczęściej stosowanymi przez cyberprzestępców metodami wyłudzeń danych dostępowych:
Pamiętaj również o podstawowych zasadach korzystania z bankowości internetowej:
Znajdziesz nas też tutaj