Przejdź do głównej treści
Zmieniamy się, aby każdy mógł swobodnie korzystać z naszych usług

Deklaracja dostępności

Zmieniamy się, aby każdy mógł swobodnie korzystać z naszych usług

    Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

    Deklaracja dostępności dotyczy strony bsmiedzyrzec.pl

    Data publikacji strony internetowej: 26.09.2022. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 28.05.2025

    Stan dostępności cyfrowej

    Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

    Niedostępne treści

    Niezgodność z ustawą

    • Pliki do pobrania ze strony - nie są przystosowane do wymogów dostęności;
    • Filmy nie mają audiodeskrypcji;
    • Kalendarz na stronie kursów walut nie jest dostępny za pomocą klawiatury - datę można zmienić wpisując ją w pole daty za pomocą klawiatury;
    • Elementy wyświetlane na mapie (pinezki) nie są dostępne za pomocą klawiatury - lista placówek dostępna za pomocą klawiatury wyświetla się obok mapy;

    Treści nieobjęte przepisami

    • Dokumenty opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
    • Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
    • Wszelkie treści na stronie nie dotyczące Klienta indywiduwalnego

    Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

    • Data sporządzenia deklaracji: 28.05.2025
    • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 28.05.2025

    Deklarację sporządziliśmy na podstawie audytu szablonu strony www Banku BPS oraz Zrzeszenia BPS przeprowadzonego przez RAE Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu, otwiera się w nowym oknie otwiera się w nowej karcie.

    Informacje zwrotne i dane kontaktowe

    Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 83 371 42 58 wew. 121.

    Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

    Zgłaszając takie żądanie podaj:

    • swoje imię i nazwisko,
    • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
    • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
    • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

    Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

    Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

    Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

    Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

    Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

    Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

    Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

    • Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim,
    • Adres: ul. Warszawska 22, 21-560 Międzyrzec Podlaski 
    • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

    Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

    Aplikacje mobilne

    Bank udostępnia aplikację mobilną MobileNet — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.

    Dostępność architektoniczna

    Centrala Banku

    ul. Warszawska 22, 21-560 Międzyrzec Podlaski

    • Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Warszawskiej.
    • Do wejścia prowadzą schody co uniemożliwia samodzielnego dostępu dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
    • Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
    • Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
    • W budynku jest udostępniona pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących korzystającym z aparatów słuchowych.
    • Jest dostępne stanowisko obsługi wyposażone w lupę oraz ramkę do podpisu dla osób słabo widzących i starszych.
    • Przed budynkiem brak jest miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
    • Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
    • W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
    • Brak jest tłumacza języka migowego.

    Punkt Kasowy nr 1

    ul. Kard. Wyszyńskiego 7, 21-560 Międzyrzec Podlaski

    • Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Wyszyńskiego.
    • Do wejścia prowadzą stopnie uniemożliwiające samodzielnego dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
    • Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
    • Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
    • W budynku nie ma udostępniona pętli indukcyjnej dla osób niedosłyszących korzystającym z aparatów słuchowych.
    • Jest dostępne stanowisko obsługi wyposażone w lupę oraz ramkę do podpisu dla osób słabo widzących i starszych.
    • Przed budynkiem znajduje się miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
    • Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
    • W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
    • Brak jest tłumacza języka migowego.

    Punkt Kasowy nr 2

    ul. Partyzantów 59D, 21-560 Międzyrzec Podlaski

    • Do budynku prowadzi 1 wejście od strony placu Dworcowego.
    • Do wejścia prowadzą schody z pochylnią umożliwiającą wejście dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
    • Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego.
    • Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
    • Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
    • W budynku nie ma pętli indukcyjnej dla osób niedosłyszących korzystającym z aparatów słuchowych.
    • Jest dostępne stanowisko obsługi wyposażone w lupę oraz ramkę do podpisu dla osób słabo widzących i starszych.
    • Przed budynkiem brak jest miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
    • Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
    • W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
    • Brak jest tłumacza języka migowego.

    Oddział w Drelowie

    Plac Bankowy 2, 21-570 Drelów

    • Do budynku prowadzi 1 wejście od lewej strony frontu budynku.
    • Do wejścia prowadzą schody co uniemożliwia dostępu dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
    • Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
    • Brak toalety dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze z wejściem przez garaż.
    • W budynku jest udostępniona pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących korzystającym z aparatów słuchowych.
    • Jest dostępne stanowisko obsługi wyposażone w lupę oraz ramkę do podpisu dla osób słabo widzących i starszych.
    • Przed budynkiem brak jest miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
    • Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
    • W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
    • Brak jest tłumacza języka migowego.

    Oddział w Komarówce Podlaskiej

    ul. Ks. Rudnickiego 7, 21-311 Komarówka Podlaska

    • Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Ks. Rudnickiego.
    • Do wejścia prowadzi podjazd umożliwiający dostęp dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
    • Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego.
    • Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
    • Jest dostępna toaleta dla osób niepełnosprawnych.
    • W budynku jest udostępniona pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących korzystający z aparatów słuchowych.
    • Jest dostępne stanowisko obsługi wyposażone w lupę oraz ramkę do podpisu dla osób słabo widzących i starszych.
    • Przed budynkiem znajduje się miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
    • Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
    • W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
    • Brak jest tłumacza języka migowego.

    Oddział w Kąkolewnicy

    ul. Lubelska 6, 21-560 Międzyrzec Podlaski

    • Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Lubelskiej.
    • Do wejścia prowadzą schody co uniemożliwia wejście dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
    • Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
    • Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
    • W budynku jest udostępniona pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących korzystającym z aparatów słuchowych.
    • Jest dostępne stanowisko obsługi wyposażone w lupę oraz ramkę do podpisu dla osób słabo widzących i starszych.
    • Obok budynku znajduje się miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
    • Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
    • W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
    • Brak jest tłumacza języka migowego.

    Oddział w Konstantynowie 

    ul. Janowska 27, 21-543 Konstantynów

    • Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Janowskiej.
    • Do wejścia prowadzi podjazd umożliwiający wejście dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
    • Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego.
    • Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
    • Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
    • Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
    • W budynku jest udostępniona pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących korzystającym z aparatów słuchowych.
    • Jest dostępne stanowisko obsługi wyposażone w lupę oraz ramkę do podpisu dla osób słabo widzących i starszych.
    • Obok budynku znajduje się miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
    • Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
    • W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
    • Brak jest tłumacza języka migowego.

    Dostępność komunikacyjno-informacyjna

    Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego we wszystkich placówkach Banku.