
Deklaracja dostępności
Zmieniamy się, aby każdy mógł swobodnie korzystać z naszych usług
Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Deklaracja dostępności dotyczy strony bsmiedzyrzec.pl
Data publikacji strony internetowej: 26.09.2022. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 28.05.2025
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z ustawą
- Pliki do pobrania ze strony - nie są przystosowane do wymogów dostęności;
- Filmy nie mają audiodeskrypcji;
- Kalendarz na stronie kursów walut nie jest dostępny za pomocą klawiatury - datę można zmienić wpisując ją w pole daty za pomocą klawiatury;
- Elementy wyświetlane na mapie (pinezki) nie są dostępne za pomocą klawiatury - lista placówek dostępna za pomocą klawiatury wyświetla się obok mapy;
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
- Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
- Wszelkie treści na stronie nie dotyczące Klienta indywiduwalnego
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji: 28.05.2025
- Data ostatniego przeglądu deklaracji: 28.05.2025
Deklarację sporządziliśmy na podstawie audytu szablonu strony www Banku BPS oraz Zrzeszenia BPS przeprowadzonego przez RAE Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu, otwiera się w nowym oknie otwiera się w nowej karcie.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić mailowo
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim,
- Adres: ul. Warszawska 22, 21-560 Międzyrzec Podlaski
- e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Aplikacje mobilne
Bank udostępnia aplikację mobilną MobileNet — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
Dostępność architektoniczna
Centrala Banku
ul. Warszawska 22, 21-560 Międzyrzec Podlaski
- Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Warszawskiej.
- Do wejścia prowadzą schody co uniemożliwia samodzielnego dostępu dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
- Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
- Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
- W budynku jest udostępniona pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących korzystającym z aparatów słuchowych.
- Jest dostępne stanowisko obsługi wyposażone w lupę oraz ramkę do podpisu dla osób słabo widzących i starszych.
- Przed budynkiem brak jest miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
- Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
- W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
- Brak jest tłumacza języka migowego.
Punkt Kasowy nr 1
ul. Kard. Wyszyńskiego 7, 21-560 Międzyrzec Podlaski
- Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Wyszyńskiego.
- Do wejścia prowadzą stopnie uniemożliwiające samodzielnego dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
- Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
- Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
- W budynku nie ma udostępniona pętli indukcyjnej dla osób niedosłyszących korzystającym z aparatów słuchowych.
- Jest dostępne stanowisko obsługi wyposażone w lupę oraz ramkę do podpisu dla osób słabo widzących i starszych.
- Przed budynkiem znajduje się miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
- W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
- Brak jest tłumacza języka migowego.
Punkt Kasowy nr 2
ul. Partyzantów 59D, 21-560 Międzyrzec Podlaski
- Do budynku prowadzi 1 wejście od strony placu Dworcowego.
- Do wejścia prowadzą schody z pochylnią umożliwiającą wejście dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
- Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego.
- Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
- Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
- W budynku nie ma pętli indukcyjnej dla osób niedosłyszących korzystającym z aparatów słuchowych.
- Jest dostępne stanowisko obsługi wyposażone w lupę oraz ramkę do podpisu dla osób słabo widzących i starszych.
- Przed budynkiem brak jest miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
- Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
- W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
- Brak jest tłumacza języka migowego.
Oddział w Drelowie
Plac Bankowy 2, 21-570 Drelów
- Do budynku prowadzi 1 wejście od lewej strony frontu budynku.
- Do wejścia prowadzą schody co uniemożliwia dostępu dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
- Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
- Brak toalety dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze z wejściem przez garaż.
- W budynku jest udostępniona pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących korzystającym z aparatów słuchowych.
- Jest dostępne stanowisko obsługi wyposażone w lupę oraz ramkę do podpisu dla osób słabo widzących i starszych.
- Przed budynkiem brak jest miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
- Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
- W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
- Brak jest tłumacza języka migowego.
Oddział w Komarówce Podlaskiej
ul. Ks. Rudnickiego 7, 21-311 Komarówka Podlaska
- Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Ks. Rudnickiego.
- Do wejścia prowadzi podjazd umożliwiający dostęp dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
- Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego.
- Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
- Jest dostępna toaleta dla osób niepełnosprawnych.
- W budynku jest udostępniona pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących korzystający z aparatów słuchowych.
- Jest dostępne stanowisko obsługi wyposażone w lupę oraz ramkę do podpisu dla osób słabo widzących i starszych.
- Przed budynkiem znajduje się miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
- W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
- Brak jest tłumacza języka migowego.
Oddział w Kąkolewnicy
ul. Lubelska 6, 21-560 Międzyrzec Podlaski
- Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Lubelskiej.
- Do wejścia prowadzą schody co uniemożliwia wejście dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
- Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
- Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
- W budynku jest udostępniona pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących korzystającym z aparatów słuchowych.
- Jest dostępne stanowisko obsługi wyposażone w lupę oraz ramkę do podpisu dla osób słabo widzących i starszych.
- Obok budynku znajduje się miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
- W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
- Brak jest tłumacza języka migowego.
Oddział w Konstantynowie
ul. Janowska 27, 21-543 Konstantynów
- Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Janowskiej.
- Do wejścia prowadzi podjazd umożliwiający wejście dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
- Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego.
- Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
- Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
- Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
- W budynku jest udostępniona pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących korzystającym z aparatów słuchowych.
- Jest dostępne stanowisko obsługi wyposażone w lupę oraz ramkę do podpisu dla osób słabo widzących i starszych.
- Obok budynku znajduje się miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
- W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
- Brak jest tłumacza języka migowego.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego we wszystkich placówkach Banku.