• Aktualności
  • Rozwiązania pomocowe dla Klientów Banku (Kredytobiorców)

Rozwiązania pomocowe dla Klientów Banku (Kredytobiorców)

27-03-2020

Informujemy, że Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim wprowadził rozwiązania pomocowe dla Klientów Banku, z których mogą korzystać zarówno Klienci indywidualni (osoby fizyczne posiadające w Banku kredyt gotówkowy lub mieszkaniowy) jak również Klienci instytucjonalni (rolnicy, przedsiębiorcy i wspólnoty mieszkaniowe), których sytuacja finansowa istotnie pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa.

Rozwiązania przewidują:

  • dla Klientów indywidualnych:
    • możliwość odroczenia raty kapitałowej (rekomendowane) lub kapitałowo-odsetkowej maksymalnie o 6 miesięcy (prolongata)
    • wydłużenie okresu kredytowania o długość okresu prolongaty.
  • dla Klientów instytucjonalnych:
    • możliwość odroczenia raty kapitałowej maksymalnie o 3 miesiące (prolongata)
    • wydłużenie okresu kredytowania o długość okresu prolongaty.

Warunkiem zastosowania rozwiązań pomocowych powyższym trybie jest:

  • odroczenie nie dotyczy rat zapadłych (tj. wymaganych do spłaty zgodnie z pierwotnym harmonogramem spłat).
  • złożenie wniosku wg wzoru określonego tutaj»
  • dostarczenie do Banku (wykaz placówek dostępny jest tutaj») drogą tradycyjną lub w szczególności elektroniczną na adres placówki Banku obsługującej Klienta,
  • klasyfikacja kredytobiorcy w kategorii nie gorszej niż "pod obserwacją",
  • pozytywna decyzja Banku, o której Klient zostanie powiadomiony telefonicznie,
  • zawarcie aneksu z Bankiem przez wszystkich Kredytobiorców oraz tzw. dostawców zabezpieczenia (np. poręczycieli, dłużników rzeczowych, itp.).
Z tytułu rozpatrzenia wniosku oraz zawarcia stosownego aneksu Bank nie pobiera żadnych opłat lub prowizji.

W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub elektroniczny z placówką Banku (nr telefonów oraz adresy e-mail poszczególnych placówek znajdują się tutaj»).

Znajdziesz nas też tutaj