• Aktualności
  • Rozwiązanie problemu z logowaniem dla klientów eBankNet

Rozwiązanie problemu z logowaniem dla klientów eBankNet

26-11-2019

W związku ze zgłaszanymi problemami, pojawiającymi się na etapie logowania do bankowości internetowej przy pomocy telefonu (smartfonu), poniżej prezentujemy rozwiązanie problemu:

Jeżeli na etapie logowania, w momencie wysłania SMS autoryzacyjnego, pojawia się komunikat o treści "Akcja nie powiodła się" (patrz obrazek poniżej),

1

należy ustawić widok przeglądarki internetowej na "Wersję na komputer", według instrukcji przedstawionej dalej krok po kroku.

Krok 1 - Otwórz w przeglądarce stronę logowania do bankowości internetowej:

2

Krok 2 - Otwórz menu przeglądarki (klikając na widoczne na obrazku powyżej 3 kropki ułożone w pionie w prawym górnym rogu). Menu rozwinie się jak na obrazku poniżej:

3

Krok 3 - zaznacz kwadrat przy pozycji "Wersja na komputer":

4

Krok 4 - w przeglądarce wyświetli się okno logowania w wersji na komputer, w której można się zalogować. Po zalogowaniu można odhaczyć widok "Wersji na komputer", postępując analogicznie jak w krokach 2 i 3.

Jednocześnie informujemy, że:

  • przedmiotowy problem nie występuje w przeglądarce Firefox (przeglądarka jest darmowa i można ją zainstalować w sklepie Google Play).
  • problem nie występuje przy autoryzacji mobilnej. Instrukcja przełączenia autoryzacji SMS na autoryzację mobilną dostępna jest tutaj»
Znajdziesz nas też tutaj