• Aktualności
  • Uwaga! Zmiana sposobu parowania aplikacji mobilnej

Uwaga! Zmiana sposobu parowania aplikacji mobilnej

18-07-2023

W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, od 20 lipca 2023 r. nastąpi zmiana sposobu parowania aplikacji mobilej w systemie eBankNet.

Na czym polega zasadnicza zmiana?

Do tej pory, klient aktywujący aplikację w eBankNet, po autoryzacji otrzymywał automatycznie 13-cyfrowy kod parujący.

Według nowych zasad, klient będzie wysyłał prośbę o aktywację aplikacji w eBankNet, a po autoryzacji tej prośby otrzyma powiadomienie o treści: "Wysłano prośbę o aktywację aplikacji mobilnej. Czekaj na telefon pracownika banku w bieżącym lub najbliższym dniu roboczym."

Jeżeli prośba będzie wysyłana:

  • w dniu roboczym Banku - pracownik Banku w celu weryfikacji Twojej tożsamości i akceptacji aktywacji skontaktuje się z Tobą w bieżącym lub najbliższym dniu roboczym,
  • w dniu wolnym od pracy Banku (np. sobota, niedziela) - pracownik Banku w ww. celu skontaktuje się z Tobą w najbliższym dniu roboczym (zazwyczaj w poniedziałek).

Po pozytywnej weryfikacji telefonicznej, natychmiast otrzymasz 13-cyfrowy kod parujący. Od tego momentu w ciągu 60 minut należy dokończyć parowanie (z uwagi na ważność kodu parującego).

Jak sparować urządzenie z aplikacją od ręki?

Zachęcamy do parowania aplikacji w placówkach Banku, gdzie otrzymasz wsparcie pracownika i natychmiastowe sfinalizowanie parowania, bez oczekiwania na telefon.

 

 

 

 

Znajdziesz nas też tutaj