• Aktualności
  • Zmiany w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków dla klientów instytucjonalnych

Zmiany w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków dla klientów instytucjonalnych

10-11-2020

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od dnia 10 grudnia 2020 r. wejdą w życie zmiany obowiązującego w Banku Spółdzielczym w Międzyrzecu Podlaskim Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych (dalej „Regulaminu”).

Wprowadzone zmiany wynikają w szczególności ze zmiany przepisów prawa określonych w ustawie z dnia 31 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych.

Szczegółowy zakres zmian został udostępniony się pod adresem https://www.bsmiedzyrzec.pl/komunikaty-banku oraz w placówkach Banku.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z § 110 ust. 2 oraz § 111 ust. 1 Regulaminu, jeżeli w terminie 14 dni od otrzymania tekstu wprowadzonych zmian, Posiadacz rachunku nie dokona wypowiedzenia Umowy, uznaje się że zmiany zostały przyjęte i obowiązują strony od dnia 10.12.2020 r. Natomiast, w przypadku niezaakceptowania przez Posiadacza rachunku zmian Regulaminu, Posiadacz rachunku ma prawo do złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy, która ulega rozwiązaniu z upływem 30 dni od daty złożenia wypowiedzenia.

W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Bankiem za pośrednictwem dowolnej placówki Banku w szczególności pod numerem 83 371 42 58 wew. 19.

Znajdziesz nas też tutaj