Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

    Chcemy, aby korzystanie z naszych usług było łatwe i dostępne dla wszystkich Klientów, niezależnie od ich potrzeb. Wprowadzając udogodnienia, staramy się zapewnić jak najlepszą komunikację, największą wygodę oraz bezpieczeństwo dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.

    Wszyscy pracownicy naszych placówek zostali przeszkoleni z zakresu obsługi osób ze szczególnymi potrzebami.

    Udogodnienia dostępne w naszych placówkach

    • Zdalna obsługa w polskim języku migowym (PJM)
    • Pętle indukcyjne: systemy wspomagające słyszenie dla osób korzystających z aparatów słuchowych lub implantów ślimakowych
    • Pomoce dla osób niedowidzących: lupy powiększające oraz specjalne ramki ułatwiające złożenie podpisu
    • Wstęp z psem asystującym/przewodnikiem