- Etap I - uaktualnienie numeru telefonu w Placówce Banku
Kontakt telefoniczny z Klientem jest niezbędny do wysyłania wiadomości SMS z hasłem jednorazowym niezbędnym do sfinalizowania transakcji internetowej bądź hasła służącego aktywacji usługi na portalu kartowym (o czym będzie mowa poniżej). W przypadku braku pewności, czy Bank posiada Państwa aktualny numer telefonu, prosimy o kontakt z najbliższą Placówką Banku (adresy placówek dostępne są tutaj »).
- Etap II - rejestracja karty na portalu kartowym
W celu rejestracji karty na
Portalu kartowym www.kartosfera.pl należy:
1) Wejść na stronę Portalu kartowego (adres powyżej)
2) Podać numer PESEL
3) Wpisać otrzymane SMS-em hasło do pierwszego zalogowania na Portalu kartowym.
Szczegółowy przewodnik Użytkownika po portalu kartowym "Kartosfera" dostępny jest tutaj »
- Etap III - dokonywanie transakcji internetowych
Po dokonaniu jednorazowych czynności opisanych w etapach I-II, przy dokonywaniu każdej transakcji płatniczej przez Internet kartą, poza wpisaniem wymaganych informacji z karty płatniczej, Klient zostanie poproszony o wpisanie jednorazowego kodu SMS (autoryzację) otrzymanego na numer telefonu o którym mowa w etapie I.