
eCorpoNet
eCorpoNet jest nowoczesnym systemem bankowości internetowej, ułatwiającym zarządzanie środkami finansowymi oraz rachunkami bankowymi. Dedykowany dla małych i średnich firm oraz jednostek samorządowych. Zaprojektowany jako uniwersalny system łączący cechy bankowości korporacyjnej typu home banking, zaimplementowanej w systemie HomeNet, oraz bankowości elektronicznej dedykowanej dla osób fizycznych, realizowanej w systemie eBankNet.
Dzięki nowym rozwiązaniom technologicznym opartym o Oracle Database 11g R2, Oracle Weblogic 11g R1, Oracle Linux 6, Oracle Exadata Database Machine oraz Oracle Exalogic Elastic Cloud systemu eCorpoNet od wersji 1.6 zapewnia:
- swobodny i bezpieczny dostęp do rachunków firmy przy jednoczesnej gwarancji najwyższego poziomu bezpieczeństwa danych i zasobów finansowych Klientów Banku Spółdzielczego,
- współpracę z systemami HomeNet oraz z eBankNet,
- wymianę danych z EuroBankNet,
- gwarancję najwyższej jakości bankowej obsługi Klienta,
- platformę do najszybszych rozliczeń z partnerami biznesowymi - w trybie on-line, przez cały dzień roboczy,
- dopasowanie systemu do procedur firmy i zachodzących w niej procesów.
Dlaczego warto?
-
generowanie wyciągów bankowych
-
eksport wyciągów bankowych do plików
-
możliwość importu przelewów
-
autoryzacja za pomocą listy haseł jednorazowych, haseł SMS, podpisu kwalifikowanego
-
dodawanie przelewów do koszyka zleceń
-
możliwość podpisu przelewów w różnych, określonych przez Klienta kombinacjach
-
definiowanie różnego poziomu dostępu do wybranych rachunków (na niektórych rachunkach można sprawdzać jedynie wartości sald, na innych historię operacji, a na pozostałych mieć pełne prawa, czyli możliwość wykonywania przelewów)
-
łatwość i przejrzystość w obsłudze interfejsu
Przydatne informacje
Zasady bezpieczeństwa
Aby użytkownik traktował bankowość elektroniczną jako bezpieczne narzędzie, powinien przestrzegać następujących zasad:
- Logując się do systemu eCorpoNet należy sprawdzić czy użytkownik znajduje się na właściwej stronie. Wszystkie operacje po zalogowaniu się na stronę https://efirma.bsmiedzyrzec.pl są automatycznie zabezpieczone protokołem SSL wykorzystującym klucz o długości 128 bitów. Uwidocznione jest to poprzez ukazanie się żółtej kłódki obok paska z adresem z prawej strony, co sygnalizuje, że strona jest szyfrowana i bezpieczna. Po dwukrotnym kliknięciu na kłódkę powinna pojawić się informacja, dla kogo został wystawiony certyfikat. Prawidłowa informacja to https://efirma.bsmiedzyrzec.pl. Należy się także upewnić, czy w pasku adresowym przeglądarki w nazwie strony widnieje oznaczenie HTTPS. Jeśli przy logowaniu się do systemu nie widnieje oznaczenie kłódki oraz oznaczenia https prosimy o ich pilne zgłoszenie do banku na jeden z podanych numerów obsługi technicznej systemu.
- Nie należy podawać swojego hasła dostępu lub haseł jednorazowych poprzez pocztę elektroniczną. Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim nigdy nie wysyła e-maili wymagających podania danych osobowych Klientów lub też hasła dostępu, albo haseł jednorazowych. Nie wysyłane są również drogą e-mailową linki do stron banku oraz do usług bankowości elektronicznej eCorpoNet oraz wszelkich stron, gdzie rzekomo ma nastąpić weryfikacja czy aktualizacja danych Klientów. Bank nie przyjmuje również drogą e-mailową zlecenia wykonania transakcji finansowych. W przypadku pojawienia się takich przypadków prosimy o ich pilne zgłoszenie do banku na jeden z podanych numerów obsługi technicznej systemu.
- Nie należy podawać swojego hasła dostępu lub haseł jednorazowych osobom dzwoniącym i podającym się za pracownika banku.
- Natychmiast wykonać zablokowanie dostępu w przypadku zagubienia listy haseł jednorazowych. W każdej chwili można samemu usunąć za pomocą Internetu listę haseł jednorazowych w przypadku np. jej zaginięcia lub zniszczenia. Można także zablokować dostęp do swojego loginu poprzez zgłoszenie takiej informacji na jeden z podanych numerów obsługi technicznej systemu.
- Dla własnego bezpieczeństwa nigdy nie należy nosić zapisanego loginu z hasłem dostępu wraz z listą haseł jednorazowych. W przypadku nieautoryzowanego uzyskania nazwy loginu i hasła dostępu do systemu eCorpoNet osoba niepowołana nie jest w stanie wykonać jakichkolwiek transakcji finansowych bez użycia dodatkowego jednorazowego hasła uwierzytelniającego. Analogicznie w razie nieautoryzowanego uzyskania samej listy haseł jednorazowych osoba niepowołana nie jest w stanie wejść do systemu eCorpoNet bez znajomości loginu i hasła dostępu.
- Należy unikać logowania do systemu eCorpoNet z komputerów, do których nie ma się pełnego zaufania (np. w kawiarenkach internetowych).
- Należy dbać o zabezpieczenie komputera, z którego użytkownik loguje się do systemu tzn. instalować legalne oprogramowanie oraz na bieżąco wszystkie poprawki i uaktualnienia zalecane przez producenta oprogramowania.
- Wylogowanie się z systemu należy wykonywać poprzez funkcję "Wyloguj", a nie poprzez zamknięcie przeglądarki internetowej.
Przydatne dokumenty
- Wniosek o udostępnienie usługi bankowości internetowej eCorpoNet
- Karta uprawnień do dysponowania rachunkiem
- Wniosek o zmianę Karty uprawnień
- Wniosek o zmianę nr telefonu do wysyłania SMS z hasłem jednorazowym/ sposobu autoryzacji transakcji w ramach usługi bankowości internetowej eCorpoNet
- Formularz reklamacyjny dotyczący usługi eCorpoNet