
Visa Business Debetowa
Karta debetowa jest niezbędnym narzędziem w Twoim działalności lub biznesie. Dzięki niej masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie.
Dlaczego warto?
-
wygoda i bezpieczeństwo pracowników - dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku, pracownicy podczas podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, transportu, itp. - nie są narażeni na utratę gotówki
-
łatwa kontrola wydatków pracowników - dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
-
eliminacja zaliczek dla pracowników
-
komfort - klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku
-
łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci ponad 4500 bankomatów bez prowizji (Zrzeszenia Banku BPS SA, GBW SA, Cash4you, MR Banku SA oraz banków BGŻ SA i Kredyt Bank SA)
-
szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek
-
możliwość dokonywania transakcji w Internecie
-
możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 30 000 zł, maksymalny dzienny limit operacji płatniczych – 50 000 zł)
Przydatne informacje
Zastrzeżenie karty
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
- 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
- (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
- faks (+48) 86 215 50 51
- telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
- osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
- osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.