
Karta Visa EURO
Dzięki karcie VISA EURO nie musisz zabierać ze sobą waluty Euro za granicę, a dostęp do pieniędzy masz cały czas.
Dlaczego warto?
-
komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze
-
możliwość dokonywania w kraju i w strefie euro transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat
-
bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
-
możliwość dokonywania transakcji w Internecie
-
bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę
-
możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
Przydatne informacje
Zastrzeżenie karty
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
- 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
- (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
- faks (+48) 86 215 50 51
- telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
- osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
- osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.
Przydatne dokumenty
- Wniosek o wydanie karty debetowej (płatniczej)
- Wniosek o wydanie karty dodatkowej
- Zmiana limitów transakcyjnych (w tym internetowych)
- Dyspozycja odblokowania zabezpieczenia 3D secure
- Wniosek o wydanie duplikatu karty
- Oświadczenie o rezygnacji z karty
- Zgłoszenie reklamacji
- Karta produktu Pakiet Bezpieczna Karta
- Zgłoszenie szkody